dimarts, 18 d’agost del 2009

Retorn al Cafè Modern







Dissabte passat vaig tornar al Cafè Modern, a Castellnou de Seana. Per si no en tenia prou al matí, a la tarda hi vaig tornar.

Al matí hi vaig anar amb la dona. Vam fer uns caferets i prou. A la taula del costat vaig ensopegar amb l’Eugeni de Bellpuig, el Jaume de Bellmunt i el Miquel de Bellcaire. Un havia esmorzat ous amb bacon, l’altre mongetes amb llonganissa i el de més enllà truita d’espinacs amb llonganissa i fuet. S’havien polit una ampolla de vi entre els tres, un cigaló cadascun i no hi havia manera que acabessin de fer xupitos. Vam parlar una estona amb la gent que porta el Cafè Modern, el qual apareix al llibre “Esmorzars de Lleida”: la Dolors, el Francesc i la Montse. Em vaig sentir, altre cop, a casa.

A la tarda hi vaig tornar amb el Jaume Prim. M’havia d’entrevistar el Jordi Herbera per a La Manyana Telvisió. Em va fer les preguntes pertinents i vam compartir taula (vi Castell del Remei, Gotim Bru 2006; bacallà amb sanfaina; tupina amb mongetes i bitxo; músic a base d’ametlles, avellanes, panses i codonyat; caferets) i sobretaula amb el Recaredo i altre cop amb el Francesc i la Montse. La Thaïs, la filla dels dos últims, també es va deixar veure.

És a taula on es veuen les bones persones. Dissabte en vaig veure unes quantes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada