diumenge, 12 de desembre del 2010

Presentació a la Fatarella

L'esmorzar de la Fatarella va ser l'últim dels meus esmorzars ebrencs. I la presentació de la setmana passada a la Fatarella, l'última de les presentacions (suposo) d'Esmorzars de l'Ebre. Ha estat una bona campanya, més positiva del que havia previst en un principi. En tots aquests mesos, de l'abril cap aquí, arreu de les Terres de l'Ebre m'he sentit molt ben acollit per la seua gent. Pels que coneixia i pels que no coneixia de res. Potser ho fa que, com a vegades em diu la dona, sóc mig ebrenc.

A la presentació em vaig trobar molta gent coneguda, i també en vaig conèixer de nova, com la Conxita de Batea i sa filla Míriam, a la qual li agrada molt escriure. Des d'aquí t'animo, Míriam, que continuïs escrivint, i que llegeixis, i que et posis en contacte amb la gent de lletres de les Terres de l'Ebre, que són gent generosa i acullen tothom amb els braços oberts.

Alguna cosa em diu que he tancat un cercle. Però, qui sap, potser aviat (o tard) en tornaré a obrir un altre...

Moltes gràcies a tots!

Escurant-me la gola abans de xerrar:


Tertúlia made in Josep Moragrega:


Signant:


Foto de família amb els personatges que surten al llibre: d'esquerra dreta i de dalt a baix, Ramon Gironés, Josep Sambró, Marta Blanch, Ester Suñé, Rafel de Casa Camperol, Josep Moragrega, un servidor i Àlex Sambró:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada