diumenge, 14 de març del 2010

Ramona Closa, o l'alquímia d'una cuinera (Aromes del record)

Dijous 18 de març de 2010, a les 19 hores, a la Sala d’Actes de la Diputació de Lleida (carrer del Carme, 26, de Lleida), tindrà lloc la presentació del llibre Ramona Closa, o l'alquímia d'una cuinera. Aromes del record. Jo no hi podré anar, perquè tinc obligacionetes familiars i Lleida em queda una mica lluny de Reus. Però us animo que assistiu a la presentació del llibre, que comptarà amb la presència de Jaume Gilabert, president de la Diputació de Lleida; Àngel Ros, alcalde de Lleida; Lluís Pagès, director de Pagès Editors; Fermí Manteca, capellà i traductor; Jaume Terribas, economista i autor del pròleg; Antonieta Zaccarelli, autora, i Jaumet Marimon, de l’Hostal Jaumet.

Quan vaig anar a esmorzar a Torà, a finals de 2008, el Jaumet i l'Antonieta ja em van parlar d'aquest llibre, que llavors estaven escrivint amb l'ajut inestimable de la Ramona. Ara per fi l'han tret del forn, com a homenatge pòstum a la mestressa de l'Hostal Jaumet. Per molts anys, Ramona! Tu sempre seràs entre nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada