diumenge, 31 de gener del 2010

Presentació a les Borges Blanques

Divendres 29 de gener vam presentar Esmorzars de Lleida a la Casa de la Cultura de les Borges Blanques, en el marc dels actes de la Fira de l'Oli. Va ser un autèntic plaer tornar al lloc on vaig fer la meva segona presentació, fa dos anys, d'Oli en un llum. Posteriorment hi vaig tornar a comentar, amb el Club de lectura de la Biblioteca, la meva novel·la. A la presentació del divendres hi havia la Mercè, la bibliotecària, el Jordi Satorra (que em va tornar a presentar un llibre), el meu editor (aquí, a primera fila, llegint el diari) i més gent que em sonava d'altres vegades però que no vaig encertar a identificar.
Vam parlar de cuina tradicional, de literatura "de Ponent", de vins turbios, de biciclistes, de llocs on anar a esmorzar, de receptes, de noves tecnologies, que si aquest també era un "llibre d'oli"... I vam avançar que, si res no falla, per Sant Jordi traurem el proper volum: Esmorzars de les Terres de l'Ebre.



1 comentari: