dimecres, 23 de setembre del 2009

Retorn al Moby Dick

Abans d'anar a presentar Esmorzars de Lleida a la Tastalletres de Cervera, vaig parar a Tàrrega. Tornava al Moby Dick després d'un any i dos mesos. Hi vaig trobar l'Andreu, amb qui vaig parlar animadament. Familiarment. Perquè familiar és l'ambient que un es troba al Moby Dick de Tàrrega. Encara que no s'hi hagi anat mai, és possible que hom acabi entaulat, o xerrant, amb gent que acaba de conèixer.
(Per als qui hagueu llegit el llibre i ara mireu aquestes fotos, espero que la meva descripció del Moby Dick sigui correcta. Si no, ja m'ho direu)
(Per als qui no heu llegit el llibre: l'Andreu i la seva dona, la Maria Teresa, tenen un nebot que juga a futbol. Endevineu qui és?)




2 comentaris:

  1. no serà pas el Capdevila? però no em quadra perquè les banderes són del barça, no????

    ResponElimina
  2. Una cosa no treu l'altra, Ramon. Lo nebot va jugar a l'Espanyol, a l'Atlètic de Madrid, al Dépor, ara juga al Vila-Real... Però al Moby Dick són molt del Barça!

    ResponElimina